Doprava a platba
Možnosti a ceny dopravy
Objednaný tovar štandardne doručujeme kuriérskou službou na poštovú adresu uvedenú v objednávke. Tento spôsob dopravy je finančne i časovo najefektívnejší a vy máte istotu, že objednaný tovar sa k vám dostane rýchlo a bezpečne.
Existuje niekoľko možností, ako si po nákupe prevziať svoj tovar. Vyberte si tú, ktorá je Vám najbližšia.
NA ČO MUSÍM DAŤ POZOR PRI PREBERANÍ ZÁSIELKY OD PREPRAVCU A ČO MÁM ROBIŤ, KEĎ JE ZÁSIELKA POŠKODENÁ
Tovar je nutné pri prevzatí skontrolovať - nepoškodenosť obalu , či známky otvorenia balíka, ako je napríklad poškodená lepiaca páska . V prípade poškodenia spíšte s pracovníkom kuriérskej služby protokol o škode a tovar nepreberajte. Následne nás o téjto skutočnosti obratom informujte.
Možnosti platby
Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Faktúru/daňový doklad prikladáme k odoslanej zásielke ako súčasť balíka v originálnej forme.
PLATBA PRI DORUČENÍ KURIÉROVI TZ. DOBIERKA
Ak nechcete platiť za tovar vopred, môžete zaplatiť v hotovosti pri doručení tovaru kuriérovi. Tovar hradíte v hotovosti vodičovi dopravnej spoločnosti alebo poštovému doručovateľovi. Vždy si prosím pripravte potrebný obnos, urýchlite tým predanie zásielky. Služba je spoplatnená na základe cennika.
PLATBA VOPRED NA ÚČET DODÁVATEĽA
Platbu vopred uskutočíte na základe údajov v objednávke, ktorú obdržíte e-mailom po objednaní tovaru a to bankovým prevodom, vkladom na účet alebo pomocou internetbankingu vlastnej banky. Najrýchlejší je prevod v rámci jednej banky. Prevod peňazí medzi dvoma bankami trvá približne 1-2 pracovné dni. Peniaze môžete vložiť aj priamo na náš účet.
ON-LINE PLATOBNÉ SYSTÉMY
Ak sa rozhodnete využiť on-line platobné systémy, budete po potvrdení objednávky presmerovaní na stránky internetbankingu vybranej banky.
AKO U NÁS ZAPLATÍTE?
Pokiaľ sa rozhodnete využiť na platbu za vybraný tovar/služby Vašu platobnú kartu, v pokladni zvolíte typ platby - platobnou kartou. V nasledujúcom okne označte druh platobnej karty. Potom budete presmerovaný do našej spracovateľskej banky, ktorá Vás vyzve k zadaniu údajov o karte: číslo platobnej karty, dátum ukončenia platnosti karty, a CVV2/CVC2 – posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku Vašej karty.
Tieto informácie zadávate priamo na platobnej stránke spracovateľskej banky, ktorá zaistí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám len vypíše výsledok autorizácie a dáva nám tým pokyn k vybaveniu objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia Vašej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovar kupujete, a tiež zabraňuje voľnému prenosu nechránených dát vo verejnej počítačovej sieti.O výsledku transakcie ste informovaný e-mailom.
Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu Vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov :
- údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne
- na Vašom účtu nemáte dostatok finančných prostriedkov alebo ste už vyčerpali limit pre internetové transakcie
- Vaše karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete. V tomto prípade je nutné sa obrátiť na Vašu banku.